2011-04-30 | 20:44:10

Valborg


Tänker lite på Titanic när jag ser den här bilden !

Men iallafall så ska jag gå på majbrasan med Jenniiie ikväll , Brasan tänds typ 21:00 och fyrverkirina är 22:00 . Hahah jag kom ihåg när jag va liten då hatade jag majbrasan / Valborg för de va fyrverkirier jag var as rädd för dom som liten , Trodde typ att jag skulle få dom i huvvet eller något ! Så i typ 4 år så gick jag inte i huvudtaget .

Jag sksa sova hos Jennielee inatt trevligt vi gjorde nyss vanilj muffins ! Men hon hade inga formar så vi fick ta en plåt form men här är resultatet





Den va lite blek ... Men skit god !

Iallafall så har min kamera tagit precis 5000 bilder de ska firas med ... ÄNNU MERA KORT X)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: