2011-02-12 | 00:33:37

Hemma

Har varit på skol disco i Mörsil ikväll! Stackars Möril och Undersåker's bor, Dom måste tror att jag Ida Frida ( www.Vjbif.devote.se ) Isabell ( www.isabellannavictoria.bloggplatsen.se ) Och Marit ( Jenkas.webblogg.se ) Va drogade eller nåt, För jag och Ida sprang runt pingis-bordet i en kvart typ, Vi var allmänt drogade helt enkelt!

Men nu ligger jag i min säng och håller på att somna är sjukt trött!

Det kanske kommer upp fler bilder de beror på Ida om hon laddar upp sina bilder på Fb!




Outfit + Svarta tjocka leggings



Smycken (bild använd förrut!)



Min ring




Nån grej som va i taket!



Marit <3




Vänster till höger : Marit, Ida, Isabell och Frida



Fotboll's spel



Disco ^^



Marshaller



Nån lamp grej



Jag och Marit



Älska Frida's min


Säg till om jag ska ta bort nån bild!



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: