2011-01-22 | 12:59:52

Dag ett

Presentera dej själv

Jag heter Mikaela Myrhee jag är 12år och har bloggat i 2 år ungefär. Min favorit färg är blå/grön/ Turkost, Jag har en massa syskon fast hälften av dom är inte mina riktiga utan foster-syskon.

Jag har bott i Järpen hela mitt liv och jag har bott på 2 ställen sammanlagt (där jag varit skriven iaf) Fast jag har ju bott hos min pappa varannan helg i 5år också, Jag har bott hos min foster-familj i 2 år och en månad, Nästan på dagarna också jag flyttade hit dan före nyårsafton 2008. Jag älskar att dansa vara med kompisarna och såklart fotogrfera, Dom jag hänger med mest heter Marit Green och Jennielee Alexius, Jag fyller 13 den 22 April och jag har blivit vädur helt plötsligt! Min favorit godis är Bubblizz och apor i näsan även kallad Djungelvrål.

Jag är en katt mäniska jag har inget tålamod med hundar tyvärr, Jag har varit i England Thailand och i Norge

Jag spelar också fotboll och jag är målvakt, Jag spelar i ett tjejlag!

De var någ allt


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: