2011-01-23 | 15:31:02

dag två

2 Favorit tv-program

Jag gillar nog mest 21 Jump street vissa tycker säkret att de inte gils men jag menar den har ju vart på tv (för 20 år sen) Så de borde gillas!

Sen är de ju också The O.C den gick på tv 2003- 2007

Och den 19 Januari börjde den visas igen på kanal5 så de gills hahah (6)

Så har vi ju massa  bra serier på 3 plats så där kan jag inte säga något, Jag gillar gammla serier eller som handlar om sånna saker jag menar jag tycker as mycket om That the 70's show, och sånna saker men jag tycker även om Top Model, Ghost whisper, One three hill, MM^^

2 Kommentarer
sara [fotoblogg]:

sv; tack så mycket själv :)

2011-01-23 | 16:07:59
URL: http://trettontretton.blogg.se/
Tobias Martinsson - PhotoFrame:

Hej allt bra med dig?



Nu kör jag igång med en rolig grej på Bloggen som kommer att heta UPPDRAGET.

Går ut på att jag kommer göra ett uppdrag varje vecka (ibland oftare) från en

bok som heter UPPDRAGET. Och där finns de 189 Uppdrag som ni läsare kommer att

få välja mellan varje vecka! :D



/Tobias

2011-01-23 | 16:42:50
URL: http://photoframe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: