2011-01-23 | 13:22:03

God Morgon

Jag har varit vaken i ungefär 50 minuter nu, Jag har inte gjort mycket, Jag har typ legat och dragit mej i fem minuter sen har jag ätit fruksot och kollat på tv, Efter jag kollade på tv gick jag upp och satte på datan, Men då vart jag jätte kiss nödig och va tvugen och kissa så du kutade jag ner och kissade, De har jag typ gjort på 50 minuter.

Vet ni vad jag lyckades med igår då ? Jo jag brännde mej på armen när jag skulle ta ut pizzan ur ugnen, Så nu har jag ett litet bränn-märke på armen Igår gjorde de as ont, Jag ba hela tiden, "Viccan de svider" Jag är jätte duktig på att klaga bara så ni vet!

Tänkte bjuda på lite bilder som jag tog igår!













Jag tycker nog alla har inte valt ut en "favorit" än

Men villken tycker du om?
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: