2011-06-08 | 05:06:13

Vaknade nyss !

Klockan är 05:06 och jag vaknade typ nyss, Jag drömde en as läskig dröm typ ! Jag va så här i Botten när de va nån ( kommer inte ihåg vem ! ) som ville att vi skulle gå in där kossorna bodde ! Men nu så va det ormar istället. Typ direkt när jag kom in innanför dörren (typ 2 m in ) så kom de en as stor orm på typ 20 meter och blockade dörren och typ högg efter mej och bet men !

Sen vaknade jag ! Usch jag är iget stort fan av ormar .
Men iallafall, Så gick jag in på datan för att se vad de betyde och de är tydligen nån som föratalar mej o_O
1 Kommentarer
Isabell:

Vad betyder "förtala" ?? ;O

2011-06-08 | 18:02:39
URL: http://isabellannavictoria.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: