2012-01-03 | 11:56:25

Några saker ni kanske inte visste om mig

  • Jag är en bok narkoman .
  • Jag tappar alltid bort min tandborste så fort jag sover över hos nån kompis .
  • Jag älskar filmerna footloose ( den från 1984 ) & I'm number 4 ( Ja jag vet , Jag är lite smått nördig )
  • Funderar på att byta bloggnamn .
  • Jag har väldigt lätt att fastna i serier och sådant , Jag blir typ beronde .
  • Jag hatar verkligen att köpa skor , Finns typ inge värre !
  • Jag tycker om gammal rock , Typ queen , ACDC ( fast jag vet inte om dom e så gammla ) osv .
  • Om jag inte lyssnar på rock så är de svensk rapp typ .
  • Jag kan faktiskt sticka .
  • Om jag skulle flytta så skulle jag villa bo i östersund .

Inte så jätte intressant men de e ju alltid något !

1 Kommentarer
Moa Eliesersson:

Då vet man ;D (y)

2012-01-05 | 21:56:46
URL: http://moaeliesersson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: